onsdag 19. september 2012

Bursdagsfest for Thea, Karina og Marte

For to uker siden var jeg og Ingo i bursdagsfesten til Thea, Karina og Marte. Der var det juksetattoveringer til alle som måtte ønske det, dans og god stemning. Jeg og Ingo ble like godt halve natten, og tok siste nattbuss hjem. På bussholdeplassen ønsket en gammel og relativt sliten type å kjøpe strømpebuksa mi av meg, og når jeg takket nei mente han at jeg var "jævla fin på're". Og nattbussen hjem er jo en opplevelse i seg selv. "Ja...hva syns dere om den derre Sigrid saken'a? ... Nå ble det stille fra trekløveret". Vi avsluttet kvelden med å oppdage en kjempesnegle... som viste seg å være en flis. Anyways, good times:

  Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Dauer av dere! :D Finingene!

ingo sa...

Hahaha eg daudar sjølve!