torsdag 13. september 2012

I have brittle bones it seems, I bite my tongue and torch my dreams



Høsten har kommet, og jeg er like lite forberedt som alltid. Jeg er stort sett kjent som en realist/pessimist, men hvert jævla år har jeg like store forhåpninger til sommeren. Og hvert år blir jeg like skuffet. Planene mine var noe sånt som dette: Utallige grillkvelder i frognerparken, lange dager på stranda, fester og byturer stort sett hver helg, massevis av tid med venner ute i sola og superduper vær. Realiteten ble i stedet slik: Jeg har badet en gang (i Norge), og vært på stranda to ganger. Jeg har vært på tre ordentlige fester. Jeg har ikke vært på byen i det hele tatt. Jeg har stort sett ikke vært veldig sosial utenom helgene, og været har vært grusomt. Huhei. Selvfølgelig har jeg gjort masse hyggelige ting også. Jeg har grillet hos Trym, jeg har vært på ferie i Hellas, jeg har vært på Roskilde, jeg har gått på turer og forsøkt å være mest mulig ute/på verandaen de dagene det faktisk har vært sol. Men nå er sommeren definitivt over, og i dag var det 2 grader ute i det jeg stod opp. Da var det vel på tide å finne vinterjakka da. KJEMPEMESSIG! (Ja, jeg brukte nettopp en DJ Broiler referanse). Jeg er ikke akkurat little miss sunshine for tiden, jeg vet, men, gah. Verden ass. Verden. Kronisk underskudd på søvn, kronisk stress på jobben og nå skal jeg pakke for å reise på et familiarrangement jeg er ekstremt lite motivert for. Woop Woop. Det er lyden av politi.

 (Bilder av Nishe)

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Du er som sagt hjertelig velkommen til sørlandsidyll (ok, så er det kanskje ikke sommer der heller, men..), og jeg er veldig for forslag til ting en kan gjøre sammen. Det er veldig greit for meg å kjøre inn til Oslo, så hvis man vil gjøre noe, om ikke annet enn bare å ha en lazy lørdag med tur til byen og (vindus?)handling og latter, kanskje kake etc, eller kinotur, eller en fest, eller spillkveld (fy fader jeg er dårlig på TP, ass!) - så er det bare å si fra, så kaster jeg meg inn i den lille lillahomo bilen min og er hos deg sånn fire-fem timer etterpå. :) Smask! PS: Ikke dø på familietragedie.