mandag 5. november 2012

Halloweenfest hos Emilie

Emilie arrangerte sin årlige Halloweenfest, og blant de som var totally attending var 50 Shades of Grey, Cleopatra, Marilyn Monroe, Hermione, en mannsjåvinistisk brannmann og übersexualisert brannvinne. Jeg hang i "loungen" og av årsaker jeg muligens var for full til å få med meg var dørene inn til dansestua stort sett stengt. Dermed gikk jeg glipp av det som sikkert ville blitt noen fantastiske bilder av dans til DJ Broiler og annen kvalitetsmusikk. Jeg har ikke bildene. Hva faen. Jeg har jo alltid bildene. Nesten. Jeg skylder på promillen, for når jeg kom hjem sovnet jeg sittende i sofaen. Keeping it class, as always.

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Omg, har jeg sett den kjolen før? Så helt vanvittig fin ut. :)

Flomp sa...

Ganske ny, veldig fin, men paljettene stikker som faen, så jeg får kloremerker langs armene, pent -_-