søndag 4. november 2012

Ønskeliste

Musikk

Babel av Mumford and Sons
Sleeping With Ghosts av Placebo
Battle for the Sun av Placebo
Meds av Placebo
Coexist av The XX
Humbug av The Arctic Monkeys
High Violet av The National
For Emma, Forever Ago av Bon Iver
Bon Iver av Bon Iver
 In Rainbows av Radiohead
 Kid A av Radiohead
 MTV Unplugged av Florence + the Machine
  Film





Bøker
 Jeg Nekter av Per Petterson
 Sluk av Lars Saabye Christensen
   An Abundance of Katherines av John Green
 Øya av Linn Strømsborg


Postsecret bøker (jeg har "A Lifetime of Secrets", "My Secret" og "Extraordinary Confessions from Ordinary Lives")
 Mina vackra ögon av Nina Hemmingsson
 Så jävla normal av Nina Hemmingsson

Det aller meste med mummi:


Mummikopper (jeg har kjærlighetskoppen, Hufsa, Stinky, Sniff og Snorkfrøken)



Mummiskåler (jeg har kjærlihetsskålen)







Diverse interiørting og pynt (jeg bygger rede), som f.eks kan se litt ut som dette:



















Og randomness








Pluss: En bok du synes jeg bør lese, en film du synes jeg bør se, et album du mener jeg bør høre, et bilde av oss, fine sokker og votter, fotobøker, bøker om mote, bildebøker om Marilyn Monroe, Audrey Hepburn og James Dean, øredobber og smykker, et fint lommespeil, diverse tingsebomser med prikker, sløyfe, kanin, rådyr, pandabjørn og sikkert en hel haug med ting jeg har glemt. Forøvrig har jeg funnet ønskene mine på sidene til Modcloth, Urban Outfitters, Platekompaniet, H&M Home, Tilbords, Kitchn, Kremmerhuset, Ting, Åhlens og disse butikkene på Etsy.

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Omg, ønsker meg alltid så sykt mye av det jeg ser på din ønskeliste - you've got taste baby. :D Gleder meg til følsepølsedagen din. <3